Často kladené dotazy

Jak stornovat objednávku.

Pokud se Vám nepodaří provést on-line platbu nebo jste si nákup rozmysleli, vytvořenou objednávku není nutné stornovat. Bez uskutečněné platby dojde k automatickému stornu. Pro další nákup je nutné vytvořit objednávku novou.

V PDF se mi zobrazují špatné znaky.

Pravděpodobně máte zobrazeno PDF přímo v prohlížeči internetu (uvedené chování bylo zaznamenáno u Firefoxu verze 40). Pokud to samé PDF otevřete v oficiálním prohlížeči Adobe Acrobat Reader, tak je PDF korektně zobrazeno a vytisknuto.

Potvrzení registrace (nebo eTicket) v PDF obsahující špatně vytištěné znaky je platné pro vstup přes turnikety. Vaše PDF bude mít totiž i nadále správně vytištěný čárový kód.

Je možné zaplatit za elektronickou vstupenku až na místě na pokladně?

Výhodná cena elektronické vstupenky platí pouze pro autorizovaný (uskutečněný) on-line prodej.

U nezaplacených nebo stornovaných vstupenek nelze uplatňovat výhodnou cenu elektronické vstupenky na pokladně při vstupu do areálu BVV.

Jak změním výchozí adresu nebo e-mail mé registrace?

Výchozí adresa a údaje (jsou použity pro předvyplnění kroku "Kontaktní údaje") se změní jen pokud po přihlášení kliknete vpravo nahoře na svoje jméno a na link "Změna údajů" , provedete požadované změny a kliknete na tlačítko "Uložit".

E-mail ve vašem profilu změnit nelze. Pokud Váš starý e-mail již nebudete používat, tak v nové registraci nebo u nového nákupu vstupenek zadejte Váš nový e-mail. Není potřeba hlásit změnu e-mailu. Jednoduše Vaše vstupenky vždy doručíme na email, který jste v průběhu registrace nebo nákupu zadali.

Mohu koupit nebo registrovat více vstupenek na jeden e-mail / osobu?

Ano, můžete. V prvním kroku "Vstupenky" zvolit libovolný počet vstupenek které chcete obdržet. Ke každé vstupence můžete uplatnit promo kód nebo kód z firemní pozvánky.

Kódy z firemní pozvánky lze zpravidla uplatnit pouze pro jednu vstupenku, některé promo kódy je možné úplatnit na více vstupenek. Počet registrací pozvánek (firemních kódů, hromadných kódů, promo kódů) na jeden e-mail v průběhu jedné objednávky je omezen z technických důvodů na 25ks.

V e-mailu jsem nenašel PDF, pouze odkaz ke stažení.

Od 1.7.2014 na e-mail zasíláme výhradně a pouze zabezpečené odkazy na stažení PDF. Podle počtu vstupenek, zasíláme příslušný počet odkazů ke stažení v rámci jednoho e-mailu.

PDF s elektronickými vstupenkami jsou uloženy vždy na serveru https://etickets.bvv.cz se zabezpečeným SSL připojením (HTTPS). Pro stažení vstupenky tedy nepotřebujete žádné heslo a přihlášení - stačí pouze odkaz, který je vždy platný pro jednu konkrétní vstupenku.

Nepřišlo mi potvrzení o registraci nebo elektronická vstupenka.

Zkontrolujte si prosím na webu vašeho poskytovatele e-mailu (email.seznam.cz, gmail.com, atd ..) nejenom složku Doručené, ale i složku Hromadné, Newslettery, Spam a podobně.

Pokud používáte firemní mail, zkontrolujte prosím nastavení vaší pošty nebo SPAM filtru (filtru pro nevyžádanou poštu - obraťte se prosím na vašeho IT technika).

Archiv všech potvrzení registrací v PDF máte nyní k dispozici po přihlášení zde: etickets.bvv.cz/cs/uzivatel/prihlasit pod svým jménem (pravý horní roh obrazovky) v odkazu s názvem "Historie objednávek" (tento link je dostupný v záhlaví stránky až po vašem přihlášení).

Potvrzení registrace nebo elektronické vstupenky jsou zasílány výhradně formou odkazu ke stažení souboru ve formátu PDF - pokud nemáte aplikaci pro zobrazení pdf souborů můžete použít tuto: zdarma stáhnout z webu adobe.com

Nepřišel mi od vás žádný e-mail.

Pokud jste se u nás registrovali poprvé, byly Vám na Váš e-mail zaslány minimálně dvě zprávy.
První zpráva obsahuje oznámení o registraci a vygenerované heslo pro každé příští přihlášení. Další zprávy pak obsahují informace o aktuálním stavu vaší objednávky. V případě že Vaše objednávka je kladně vyřízena (registrace bez nutnosti platby, nebo koupě vstupenek s autorizovanou platbou) jsou v e-mailu k dispozici odkazy na stažení PDF s elektronickou vstupenkou.

Kontrolu stavu Vašich registrací můžete provést i po přihlášení zde: etickets.bvv.cz/cs/uzivatel/prihlasit . Dále kliněte na svoje jméno v pravém horním rohu a vyberte položku "Historie objednávek".

Pokud vaše objednávka není v tomto přehledu, museli jste uvést jiný kontaktní e-mail.

Smazal / zapomněl jsem heslo pro přihlášení.

Nové heslo si můžete nechat zaslat zde: etickets.bvv.cz/cs/uzivatel/reset-hesla.

Upozornění: pro přihlášení použijte výhradně poslední zaslané heslo na váš e-mail, všechna předchozí přidělená hesla budou zneplatněna.

Mohu registrovat více kolegů na náš jediný firemní e-mail?

Ano, můžete. Při registraci nemusíte používat striktně jen vaše firemní e-maily, ale i osobní. Přesto, pokud preferujete registraci na společný firemní e-mail, je to možné.

Nabízíme Vám dvě možnosti:

  • Pro jednu objednávku a jednu vstupenku (registraci), uveďte jeden kontakt a dokončete objednávku. Takto můžete vytvořit libovolný počet objednávek na Váš společný firemní e-mail.
  • V rámci jedné objednávky můžete zaregistrovat více firemních pozvánek - ovšem všechny tyto pozvánky budou mít stejný kontakt.